“CREIERUL NU CUNOASTE MUSCHII, DOAR MISCARILE”

Un antrenor personal de fitness in bucuresti  iti construieste un antrenament functional ca si o parte din planul de antrenament fitness  reprezentand un tip de program de pregatire ce isi datoreaza originile unui fizioterapeut pe numele sau Gary Gray, care in anii ’90 a propus o noua citire a functiilor musculare, bazandu-se pe conceptul de lanturi kinetice in locul celor al actiunilor unice apartinand fiecarui muschi. Acesta si-a pus la baza ideii axioma lui Beevor, conform careia ‘’creierul nu cunoaste muschii, doar miscarile’’. Astfel se reazlizeaza un set de exercitii fitness la sala menite sa se adapteze pe nevoile fiecarui participant.

BENEFICIILE ACESTUI PROGRAM:

  • Intensifica tonusul muscular
  • Creste metabolismului bazal (arderile calorice in repaus)
  • Implica mai multe lanturi kinetice
  • Dezvolta rezistenta la efort
  • Postura corporala adecvata
  • Folosirea accesoriilor fitness diferite, precum discuri, step sau kettlebell
  • Consum minim de arderi calorice intre 460 kcal/ora pana la 800 kcal/ora


Antreneaza-te EFICIENT

About-status-img

Comparativ cu programele clasice de antrenament in grupuri de 5-10 persoane, de tip aerobic, un antrenament individualizat se va concentra strict pe dorinta personala, in functie de obiectivul urmarit, gradul de pregatire si timpul pe care il aveti la dispozitie.

Alege una din
OFERTELE NOASTRE

Pentru acest tip de antrenament va oferim un numar de 3 oferte care difera in functie de numar de ore de pregatire.
  • dt-icon4
  • dt-icon4
  • dt-icon4

Metodele de antrenament sunt usor de asimilat, inteles si executat atunci cand tot procesul de transformare este supravegheat de un antrenor personal. Inca de la prima sedinta, vei invata executia corecta a exercitiilor si controlul rezistentei fizice intr-un interval de 50-60 de minute. 




Nu trebuie sa ai timp.
Trebuie sa iti faci timp

Unde au loc antrenamentele?
Care este programul de antrenament?
Cum ma pot inscrie?

imac



sportnic_paralax

Toate tipurile de
Antrenamente

Cardio fitness

Toate metodele care utilizeaza aparate si modalitati variate de antrenament pentru a imbunatatii conditiile cardiovasculare, aspectul si starea de bine.

Echilibru & coordonare

In aceasta categorie intra TRX-ul si mingea Bo.s.U, accesorii in cadrul antrenamentului care te pot ajuta sa-ti imbuntatesti flexibilitatea, forta si coordonarea.

Exercitii medicale

Sunt ideale pentru persoanele care au dureri lombare, toracale, dureri de genunchi, scolioza, cifoza sau diferite probleme medicale legate de postura corpului.




Intra in legatura cu noi

Suna specialistul nostru

Apeleaza +40 734 157 858