IDEAL PENTRU PERSOANELE INCEPATOARE

Cardio fitness-ul reprezinta totalitatea metodelor care utilizeaza aparate si modalitati variate de antrenament pentru a imbunatatii conditiile cardiovasculare, starea de bine si aspectul persoanelor care il practica. Aceasta metoda de antrenament o regasim in planul de antrenament fitness si reprezinta o succesiune de exercitii fitness la sala, minim 3 exercitii, maxim 6 exercitii, executate fara pauza. Aceste seturi de exercitii sunt cronometrate, fiind calculat numar de repetari, individual sau in echipa coordonate si supravegheate de un antrenor personal fitness Bucuresti.

BENEFICIILE ACESTUI PROGRAM:

  • Cresterea capacitatii si rezistentei fizice la efort
  • Imbunatatirea respiratiei la efort
  • Imbunatatirea tonusului si rezistentei musculare
  • Imbunatatirea flexibilitatii si a coordonarii
  • Arderea calorica este cuprinsa intre 300-500 kcal pe ora in functe de capacitatea si rezistenta fiecaruia la efort


Antreneaza-te EFICIENT

About-status-img

Comparativ cu programele clasice de antrenament in grupuri de 5-10 persoane, de tip aerobic, un antrenament individualizat se va concentra strict pe dorinta personala, in functie de obiectivul urmarit, gradul de pregatire si timpul pe care il aveti la dispozitie.

Alege una din
OFERTELE NOASTRE

Pentru acest tip de antrenament va oferim un numar de 3 oferte care difera in functie de numar de ore de pregatire.
  • dt-icon4
  • dt-icon4
  • dt-icon4

Metodele de antrenament sunt usor de asimilat, inteles si executat atunci cand tot procesul de transformare este supravegheat de un antrenor personal. Inca de la prima sedinta, vei invata executia corecta a exercitiilor si controlul rezistentei fizice intr-un interval de 50-60 de minute. 




Nu trebuie sa ai timp.
Trebuie sa iti faci timp

Unde au loc antrenamentele?
Care este programul de antrenament?
Cum ma pot inscrie?

imac



sportnic_paralax

Toate tipurile de
Antrenamente

Antrenament functional

Acest tip de antrenament implica folosirea de lanturi kinetice si a altor accesorii fitness diferite precum discuri, step sau kettlebell.

Echilibru & coordonare

In aceasta categorie intra TRX-ul si mingea Bo.s.U, accesorii in cadrul antrenamentului care te pot ajuta sa-ti imbuntatesti flexibilitatea, forta si coordonarea.

Exercitii medicale

Sunt ideale pentru persoanele care au dureri lombare, toracale, dureri de genunchi, scolioza, cifoza sau diferite probleme medicale legate de postura corpului.




Intra in legatura cu noi

Suna specialistul nostru

Apeleaza +40 734 157 858