TRX-UL SI MINGEA BO.S.U

Echilibrul si coordonare sunt dezvoltate cu ajutorul curelelor TRX-ul si a mingiei Bo.s.U. Acestea sunt accesorii care in cadrul planului de antrenament fitness te pot ajuta sa-ti imbuntatesti flexibilitatea, forta si coordonarea. Folosind mingea BOSU vei invata sa-ti activezi muschii stabilizatori (ex. paravertebralii). Folosind TRX-ul vei utiliza miscari functionale si pozitii dinamice care te vor determina sa-ti dezvolti aria de miscare. Acestea vor imbuntati echilibrul si coordonarea, rezultand astfel antrenamente la sala mai dificile si mai provocatoare. Bo.s.U ball si TRX-ul sunt folosite de un antrenor personal de fitness si pentru tratamentele de reabilitare, fiind ideale pentru recuperarea gleznei, durerilor de spate sau interventiilor pre/post operatorii. Astfel de accesorii trebuie sa le gasesti in sali de fitness in Bucuresti si sa inveti utilizarea lor pentru exercitii fitness benefice obiectivelor tale.

BENEFICIILE ACESTUI PROGRAM:

  • Dezvoltarea fortei musculare
  • Reducerea  accidentarilor
  • Antrenarea tuturor muschilor corpului
  • Cresterea flexibilitatii, echilibrului si mobilitatii
  • Dezvoltarea fortei in regim de rezistenta
  • Imbunatatirea posturii corporale prin activarea muschilor stabilizatori
  • Flexibilitatea miscarilor in directii diferite


Antreneaza-te EFICIENT

About-status-img

Comparativ cu programele clasice de antrenament in grupuri de 5-10 persoane, de tip aerobic, un antrenament individualizat se va concentra strict pe dorinta personala, in functie de obiectivul urmarit, gradul de pregatire si timpul pe care il aveti la dispozitie.

Alege una din
OFERTELE NOASTRE

Pentru acest tip de antrenament va oferim un numar de 3 oferte care difera in functie de numar de ore de pregatire.
  • dt-icon4
  • dt-icon4
  • dt-icon4

Metodele de antrenament sunt usor de asimilat, inteles si executat atunci cand tot procesul de transformare este supravegheat de un antrenor personal. Inca de la prima sedinta, vei invata executia corecta a exercitiilor si controlul rezistentei fizice intr-un interval de 50-60 de minute. 




Nu trebuie sa ai timp.
Trebuie sa iti faci timp

Unde au loc antrenamentele?
Care este programul de antrenament?
Cum ma pot inscrie?

imac



sportnic_paralax

Toate tipurile de
Antrenamente

Cardio fitness

Toate metodele care utilizeaza aparate si modalitati variate de antrenament pentru a imbunatatii conditiile cardiovasculare, aspectul si starea de bine.

Antrenament functional

Acest tip de antrenament implica folosirea de lanturi kinetice si a altor accesorii fitness diferite precum discuri, step sau kettlebell.

Exercitii medicale

Sunt ideale pentru persoanele care au dureri lombare, toracale, dureri de genunchi, scolioza, cifoza sau diferite probleme medicale legate de postura corpului.




Intra in legatura cu noi

Suna specialistul nostru

Apeleaza +40 734 157 858