INTRETINERE & SANATATE

Exercitiile medicale sunt ideale pentru persoanele care au dureri lombare, toracale, dureri de genunchi, scolioza, cifoza sau diferite probleme medicale legate de postura corpului. In cadrul acestor exercitii punem accent pe musculatura trunchiului (lombara, abdominala, intercostala, din jurul coloanei vertebrale) necesara pentru recorectarea corpului. Antrenamentele se desfasoara la sol (cu ajutorul benzilior elastice) sau cu ajutorul trx-ului si a mingii medicale. Sunt exerciti scoliotice, de reeducare posturala si recuperare articulara care fac parte din planul de antrenament fitness. Toate acestea se stabilesc in functie de fisa medicala si recomandarea kinetoterapeutului alaturi de un antrenor personal de fitness in Bucuresti.

 

BENEFICIILE ACESTUI PROGRAM:

  • Stimularea contractiei izokinetice, muschiul lucrand maximal atat concentric(ridicare) cat si eccentric(coborare)
  • Dezvoltarea fortei musculare, a coordonarii si agilitatii
  • Antrenarea tuturor grupelor musculare fara a pune tensiune pe articulatii, tendoane si oase, prevenind astfel accidentarile
  • Dezvoltarea flexibilitatii si a miscarilor in directii diferite
  • Sunt ideale in procesele de recuperare pre/post operatorii
  • Antrenarea tuturor muschilor corpului in special musculatura trunchiului

Cu ajutorul benzilor elastice poti efectua orice fel de exercitii, indiferent  daca  esti incepator sau avansat. Poti antrena toate grupele musculare fara a fi nevoie de greutati aditionale. Benzile elastice au o varietate de niveluri de intensitate: usoare, medii sau grele, putand fi ajustate in timpul antrenamentelor printr-o simpla intindere. Avantajul benzilor elastice este ca se pot asocia cu mai multe tipuri de greutati si aparate, oferindu-va doua tipuri de exercitii in acelasi timp.

videovideo

Programeaza-te!



Antreneaza-te EFICIENT

About-status-img

Comparativ cu programele clasice de antrenament in grupuri de 5-10 persoane, de tip aerobic, un antrenament individualizat se va concentra strict pe dorinta personala, in functie de obiectivul urmarit, gradul de pregatire si timpul pe care il aveti la dispozitie.

Alege una din
OFERTELE NOASTRE

Pentru acest tip de antrenament va oferim un numar de 3 oferte care difera in functie de numar de ore de pregatire.
  • dt-icon4
  • dt-icon4
  • dt-icon4

Metodele de antrenament sunt usor de asimilat, inteles si executat atunci cand tot procesul de transformare este supravegheat de un antrenor personal. Inca de la prima sedinta, vei invata executia corecta a exercitiilor si controlul rezistentei fizice intr-un interval de 50-60 de minute. 




Nu trebuie sa ai timp.
Trebuie sa iti faci timp

Unde au loc antrenamentele?
Care este programul de antrenament?
Cum ma pot inscrie?

imac



sportnic_paralax

Toate tipurile de
Antrenamente

Cardio fitness

Toate metodele care utilizeaza aparate si modalitati variate de antrenament pentru a imbunatatii conditiile cardiovasculare, aspectul si starea de bine.

Echilibru & coordonare

In aceasta categorie intra TRX-ul si mingea Bo.s.U, accesorii in cadrul antrenamentului care te pot ajuta sa-ti imbuntatesti flexibilitatea, forta si coordonarea.

Antrenament functional

Acest tip de antrenament implica folosirea de lanturi kinetice si a altor accesorii fitness diferite precum discuri, step sau kettlebell.




Intra in legatura cu noi

Suna specialistul nostru

Apeleaza +40 734 157 858