Plan alimentar personalizat

Nutriția este mai mult decât ceea ce mănânci. Nutriția trebuie privită ca un proces, ca un stil de viata, pentru a va menține sănătatea si greutatea optima pe tot parcursul vietii. Fiecare persoana este diferita in felul ei in functie de activitatile curente, de stari emotionale, precum si de gradul de incarcare al programului zilnic.

De aceea, un nutritionist fitness bucuresti iti poate recomanda un  plan alimentar pentru fiecare zi care sa tina cont de toti factorii implicati la nivel personal. Nutriția nu trebuie să fie greu de înțeles, pur și simplu trebuie să știi ce să mânanci și ce ar trebui să limitezi în stilul tau alimentar. Moderatia este cheia succesului si treptat vei adopta un stil de viata sanatos fara grija kilogramelor in plus.

Aportul caloric zilnic

Dimineata 25%
Gustare 5%
Pranz 40%
Gustare 5%
Cina 25%

Exista cateva reguli de baza care ajuta la intelegerea importantei nutritiei

In primul rand, un nutritionist bucuresti pret va indruma sa va respectati orele de masa. Astfel, metabolismul nu va incetiniti si senzatia de foame nu vacreste acut. Gustarile dintre mese (fructe, iaurturi, oleaginoase) pe cat posibil, trebuie consumate pentru a mentine arderile active si  pregatirea sucului gastric pentru urmatoarea masa.

Nu sariti peste micul dejun. Acesta este obligatoriu si se serveste in maxim o ora de la  trezire! Fie ca este vorba de un iaurt grecesc, omleta sau cereale, micul dejun este foarte important pentru metbolismul tau bazal ( responsabil cu procesul de functionare optim al organismului tau).

  • GUSTARI LA VOI

    Sa aveti mereu gustari la voi. Fructele sunt indicate in prima jumatate a zilei, nuci, migdale sau iaurt in a doua jumatate.

  • O TREIME LEGUME

    Legumele trebuie sa reprezinte o treime din fiecare masa. Acestea sunt sarace in calorii, bogate in fibre si induc rapid senzatia de satietate.

  • RENUNTATI LA FAST FOOD

    Preparatele din aceste puncte de alimentatie publica sunt de obicei foarte grase si sarate.

Maecenas id dui pretium, posuere metus elementum?

At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident.

Cras fringilla leo non quam placerat egestas. Nulla facilisi. Mauris magna enim, ullamcorper et leo a, commodo facilisis enim. Nulla non porta quam.

  • IMPROVE YOUR DIET

    At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque.

  • STAY DETERMINED

    Corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident.

  • PUSH YOUR LIMITS

    At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque.

Hidratati-va! Beti 2-3 litri de lichide pe zi/30-35 ml/kg. corp!

Zilele in care servesti carne la pranz este recomandat sa o asociezi cu legume, pentru ca faciliteaza tranzitul intestinal datorita fibrelor.

Daca ai consumat la pranz carne,  seara alege supe, ciorbe, tocanite, salate (branza/ou/peste) mazare pastai , orez basmati sau salbatic, ciuperci, paste integrale, hommus, varza, vinete si legume de orice fel

  • OPTATI PENTRU CARNEA ALBA

    Carnea de pui sau curcan este bogata in proteine si saraca in grasime. Dati la o parte pielea pentru ca are continut crescut de lipide.

  • MAI MULT PESTE

    Mancati mai mult peste, in special oceanic, care este bogat in acizi grasi omega-3.

  • LACTATE

    Lactatele reprezinta o categorie importanta de alimente, dar si in acest caz este de preferat sa alegeti varianta degresata.

Bine de stiut

Renuntati la mancarea de la restaurantele fast-food
Nu exagerati cu alcoolul! Un gram de alcool contine 7 kcal!
Consumati apa plata, ceai, limonada , smoothie-uri si sucuri naturale din fructe
Fructele proaspete contin multe zaharuri si in acest fel va pot satisface nevoia de dulce.

100% SPORTNIC

Alaturi de noi te antrenezi si inveti sa mananci corect!

Adopta cat mai repede un nou stil de viata! Nu lasa pe maine si hai alaturi de noi! Cu multa munca si determinare vei ajunge la rezultatele dorite.

Vezi ce tip de antrenament ti se potriveste si contacteaza-ne!

Antrenamente Contact